sobota, 25 września 2010

Cudowna parka Śpioszków :)

Witam ciepło,
prezentuję i zapraszam do zakupu uroczej i wyjątkowej pary ziewających Aniołków. W niezwykły sposób ozdobią Twoją sypialnie lub pokój dziecka. Mogą być także niebanalnym i wyjątkowym prezentem dla bliskiej osoby. Śpioszki mają 40 cm wzrostu, są wykonane z bardzo dobrej gatunkowo, nowiutkiej bawełny, wykończone niezwykle starannie i z sercem :) Zapraszam serdecznie.





Cena parki 110 zł koszty przesyłki wliczone w cenę :)
Osoby zainteresowane proszę o pozostawienie komentarza i kontakt na maila: darsi27@gazeta.pl
Wykonuję również Aniołki i inne przytulanki na zamówienie :)
Pozdrawiam i zapraszam - Daria

6 komentarzy:

  1. Są cudne i ten materiał w krateczkę - prześliczny :) Czy byłaby szansa zamówić takie same tylko, że w zieleniach i bez skrzydełek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze Dario "Przechodzisz" Samą Siebie, CUDNE SĄ !!!! Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. *Marto muszę sprawdzić status mojej zielonej kratki - bo coś mam ale nie wiem czy wystarczy na oba śpioszki. Odezwij sie do mnie proszę na maila jeśli to nie problem :) Pozdrawiam cieplutko.
    *Gosiuuuu bierz kochana ;-b

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz mnie, kusisz Dario, a ja w długach u Ciebie tonę, pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej...jeśli śpioszki nadal szukają miejsca to ja bardzo, bardzo chętnie je przygarnę :) Są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jest paniu CUDOTWÓRCZYNI!jak zobaczyłam pani cudenka to zachorowałam na tyle rzeczy......
    te zabawki maja DUSZE a nie zabawki kupione w sklepie

    OdpowiedzUsuń