piątek, 4 marca 2011

CZEKOLADOWY KRÓLIK WIELKANOCNY - NIEDOSTĘPNY


ZAPRASZAM DO ZAKUPU
WIELKANOCNEGO KRÓLICZKA!
KRÓLICZKA USZYŁAM Z PIĘKNEGO CZEKOLADOWEGO MATERIAŁKU, UBRANY W KRACIASTE SPODENKI, WEŁNIANY BEZRĘKAWNIK, W ŁAPCE MA ŚLICZNE SERDUSZKO OZDOBIONE KORONKĄ!
WYPCHANY ANTYALERGICZNYM WKŁADEM PODUSZKOWYM, OZDOBIONY HAFTEM I GUZIKAMI!
KRÓLIŚ  MA OKOŁO 34 CM WZROSTU I NIE MOŻE SIE DOCZEKAĆ NOWEGO WŁAŚCICIELA!
IDEALNY NA PREZENT!





KOSZT KRÓLIKA TO  29ZŁ +9 ZŁ PRZESYŁKA
ZOSTAW POD TYM POSTEM KOMENTARZ LUB WYŚLIJ WIADOMOŚĆ NA ADRES


9 komentarzy:

  1. Śliczny ten króliczek,a czy mogałabym sobie zamówic u Ciebie taką slicznortke tylko zamiast tej niebieskiej krateczki,żeby była jakaś z brązem,może z zielenia,ecru.Tem jest uroczy ale bardziej pasowałyby mi kolorki wyzej wymienione:-)))Pozdrawiam Niuska

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, będzie mi bardzo miło;-) może omówmy szczegóły w mailu;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. niuska62 nie znalazłam do ciebie adresu email , możesz mi podać?

    OdpowiedzUsuń
  4. podaje adres,ale chyba juz znalazłaś bo odpisałas mi,mimo to podaję wch1958@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten kroliczek Madziu, czy ja bym tez mogla zamowic takiego kroliczka jak poprzedniczka brazowego ubranego w zielono bezowe ciuszki?Bo tez bardziej mi pasuje w takich kolorach :)Pozdrawiam Agnieszka agunia78@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne już poszedł email;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu fajne te króliczki .

    OdpowiedzUsuń
  8. I TY tez jesteś bardzo fajna szkoda, że zajęta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. super królik mam takiego dziewczynkę Ewuszkę zapraszam do siebie pozdrawiam graszel http://styloweinspiracjegraszel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń